Wednesday, July 22, 2009

Happy Birthday to Ikin...

Ain, Ikin & Eisya

Happy Birthday to u, happy birthday to u, Happy Birthday to Ikin...Happy Birthday to u....(tepuk tangan & tiup lilin)..hehe..

Ari ni besday adik aku Ikin yg ke 26 tahun...Ini wish aku utk adik aku "Semoga pnjang umur, murah rezeki, berbahagia sentiasa idupmu dlm melayari bahtera kehidupan berumahtangga dan mudah2an selamat melahirkan baby ujung tahun ni..."

Aku lom call dia lg nak wish sbb td aku call hanphone dia tak berjawab lak, maybe dalam kelas kot..tgh ngajar...maklumlah adik aku tu kan cikgu...

Xpe, nnt aku call lagi...

9 comments:

  1. adik ko dh kawen eik?...duk mana dia?

    ko duk ngan mak ko ker kat kampung?

    ReplyDelete
  2. Dah...30/11/2008 aritu..skg dia pregnant 5 bulan...aku dok umah lain..ari tu dok umah mak aku...tu gmbr anak aku yg no.1 & 2...yg no.3 lelaki, Muhd.Zahin Akmal...ko bila dpt baby?

    ReplyDelete
  3. ujung thn 2007..1/12/2007..oo..buh ler gambo byk2 sket...

    ReplyDelete
  4. Camne nak letak jam and counter mcm ko? ajar la sikit...oh..anak ko tu sama umur dgn anak aku no.3...anak aku lahir 24/04/2007...tua anak aku 7 bulan...

    ReplyDelete
  5. ko klik jer kat jam aki tu, nanti kuar ler cr nyer...

    **aku delete comment ko td, tak shesuwaiii tanya soklan camtu okeissssssss....tu peribadi dan aku pun tk penah citer pasal tu dlm blog/forum....wokeyyyy...hehe..

    ReplyDelete
  6. Dah ikut tp x jadi...
    Okay...sorry ar...tetiba teringat nak tny...
    Ko still pki no phone lama?Lupa daa no ko...

    ReplyDelete
  7. wokey...
    ala, ko kena register dulu kat sana...
    pastu ko create la clock tu..
    ko try lg..mesti leh nyer...

    wokey..lenkali jgn tanya lg yer...hehehe..aku ok2 jerk...masing2 ngan hidup masing2...

    aku pakia no lama lg...ko pakia no apa skrr?..ko buh kat sini,. nanti aku miskol ko...

    ReplyDelete
  8. Aku anta no aku kat e-mail ko la...alamat e-mail?

    ReplyDelete