Saturday, October 24, 2009

Open House PFCE


Dah lama rasanya aku x update blog aku ni...bukannya aper, bz memanjang. Biasalah, projek dah mula naik..aku lak jaga DCC (Document Control Center) ..mmg dokumen tgh banyak gila la ni..Ari Sabtu pun kena keje.
Pada 16/10/09 baru ni, company aku (PFC Engineering) buat la 'Open House for Hari Raya' untuk celebrate Hari Raya Puasa..itu kira dah hujung2 raya la...maka, kenyang la perut ku pada hari itu sbb pelbagai juadah yang dok aku melantak...ada nasi minyak, sate, lontong dan macam2 lagi la...Ramai gak tetamu yang diundag antaranya Shell (client kitorang ni), abag2 askar Pos Tanjung Sepang, staff Ramunia dan semua sub-con PFCE...
So, kitorang pun sempat la posing2 sikit kat meja makan tu...Habis je Open House, makanan bnyk lagi, so ...apa lagi, tapau time! Jimat sikit, balik petang tu xyah masak lagi,...hehe...

2 comments:

  1. ina, elok segar-bugar ko eh..hehe..bile nk dtg serdang..mai ah umah aku.

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah....nantilah aku gi Serdang...ko dok taman ape? nmpknya ko masih setia di Serdang ye? hehe...

    ReplyDelete